luni, 12 mai 2008

M-am bucurat de atmosfera tinereasca de la ASCENDENT


A primit o invitatie de la Marian, directorul ASCENDENT, sa particip la o actiune de voluntariat in cadrul centrului educational din Comuna Copaceni. A fost o zi cu soare in gradina centrului de zi si in sufletele noastre. M-a impresionat tineretea, entuziasmul si echipei AbCRO, un nume de "ABC" sortit parca sa sprijine un centru educational si copiii din mediul rural.
Mi-am adus aminte de primele mele zile de voluntariat (in anul 1 de facultate) cand impreuna cu Marian, faceam anchete sociale in beneficiul copiilor abandonati din spitalul "Emilia Irza". Ma gandesc la tinerii studenti sau asistenti sociali si imi permit sa le impartasesc din experenta mea: Pentru mine Voluntariatul a creeat legaturi de prietenie foarte puternice. Unii din oamenii pe care i-am intalnit intr-o astfel de conjunctura este Marian, si asta a fost inceputul unui lung sir de reusite in profesia pe care ne-am ales-o.
Daca ar fi sa analizezi cauzal imi dau seama ca voluntariatul e o experienta pe care o fructifici in timp. KANT spunea: "nici-o energie morala nu se pierde in zadar in Univers!". Voi ... ce credeti ?
Mai jos este aticolul aparut pe www.ascendet.org.ro pe care l-am preluat pe www.eugen.lucan.ro

Voluntari pentru o zi in cadrul Asociatiei ASCENDENT

Sambata 10 mai, peste 25 angajati ai firmei AbCRO Romania au fost voluntari pentru o zi in cadrul Asociatiei ASCENDENT. Voluntarii veniti din partea firmei AbCRO impreuna cu voluntarii Asociatiei ASCENDENT au renovat o sala de la etajul centrului educational din Comuna Copaceni, judetul Ilfov. In plus, voluntarii au lucrat la amenajarea gradinii din fata centrului, au zugravit peretii exteriori ai cladirii, au construit jardiniere din lemn, au plantat flori etc.
Foarte important pentru Asociatia ASCENDENT a fost faptul ca voluntarii au cumparat toate materialele necesare acestei actiuni (scandura, lambriu de lemn, vopsea, pensule/trafaleti, rasaduri flori si jardiniere etc) in valoare de 2800 RON.
Desi ziua de 10 mai 2008 a avut o prognoza foarte proasta (temperatura de maxim 17 grade C si ploaie), in realitate ziua a fost foarte frumoasa iar actiunea voluntarilor nostri a avut parte de mult soare si de multa caldura.Noi credem ca entuziasmul, tineretea si buna dispozitie a voluntarilor de la AbCRO au indepartat norii diminetii si numai dupa plecarea lor a plouat (torential).Aceasta actiune a fost 100% o reusita (de mult timp Asociatia ASCENDENT nu a fost ajutata de o echipa asa de mare de voluntari), iar tinerii ne-au transmis ca s-au bucurat in aceasta zi si vor reveni curand.
Echipa Asociatiei ASCENDENT, in numele copiilor si comunitatii comunei Copaceni, le multumeste voluntarilor pentru ajutor si incurajari!
sursa: Asociatia ASCENDENT
galerie foto: vezi ASCENDENT

Niciun comentariu: