luni, 1 decembrie 2008

1 decembrie sarbatorit cu imbratisari !


Astazi la la 12,00, la Universitate ne-am intalnit sa sarbatorim Ziua Nationala a Romaniei intr-un mod indedit: cu imbratisari gratuite ! Aceasta campanie a fost intiata de www.lumebuna.ro.

Ei prezinta evenimentul astfel:

De ziua nationala a Romaniei, noi echipa Lumebuna.ro si peste 250 de voluntari din toata tara, te fac sa zambesti. Pe 1 decembrie, o imbratisare inseamna doua zambete!

Peste 30 de ONG-uri din toata tara sunt alaturi de noi la acest proiect si sustin coeziunea sociala si egalitatea de sanse. Noi credem in oameni buni, in a ajuta dezinteresat pe oricine are nevoie, in faptul ca desi suntem unici, suntem toti la fel. Daca si tu ne impartasesti credintele si vrei sa reprezinti partea minunata a Romaniei, promovata de Lumebuna.ro, vino pe 1 decembrie si imbratiseaza! Bucura-te de bucuria celor din jurul tau!

Al doilea eveniment Free Hugs organizat de LumeBuna in acest an se va desfasura pe 1 decembrie, incepand cu ora 12, in toate orasele care au confirmat participarea. In Bucuresti, echipa Lumebuna.ro va asteapta la ora 12 in Piata Universitatii impreuna cu voluntarii de la Asociatia Montana Patagon, Asociatia de Tineret Cultura si Educatie Speranta Ramnicea, Asociatia CREATIV, ASLS Asociatia Studentilor din Facultatea de Limbi Straine, Universitatea din Bucuresti, Asociatia de Tineret FlyNET, Asociatia Serviciul Apel, Asociatia Studentilor la Istorie “DACIA” din cadrul Universitatii Bucuresti, Asociatia Avatar, AIESEC, Clubul Montan Anotimpul 5 precum si alti tineri si oameni de varsta a doua si a treia care empatizeaza cu aceasta initiativa.

Ne-am alturat si noi, cei de la Asociatia ANGEL (www.angel.org.ro), acestei initiative !

M-am simtit admirabil in compania acestor tineri ! Ce am remarcat:
  1. E minunat sa-ti imbratisezi conationalii de 1 decembrie !
  2. Doua televiziuni interesate de eveniment: REALITATEA si ANTENA 3.
  3. Varstinicii au fost mai placut surprinsi decat tinerii de aceasta initiativa. Imbratisarile sper sa nu-i fi dat gata !
  4. Barbatii fug de imbratisari, mai ales daca se apropie voluntari de sex masculin...pe undeva e de inteles :)))
  5. Multa ceata afara, nu foarte multi oameni pe strada, dar mult soare in inimile comunitatii www.LumeBuna.ro
  6. Un sentiment de multumire plutea peste noi acolo !Atasez poze sa intelegeti si voi ce-am trait !!!
Eugen Lucan

2 comentarii:

Mihail Musat spunea...

Eugen, ma bucur mult ca ati venit si va multumesc >:D<

Adina Amironesei spunea...

Buna,
Sunt un fan free hugs dar am aflat prea tarziu despre eveniment incat sa pot organiza asa ceva si in orasul meu (Roman).
Singurul lucru pe care am reusit sa il fac de cum am aflat a fost sa va fac reclama pe Netlog
M-as bucura sa vad un filmulet despre acest super eveniment...Ati postat pe YouTube ceva...?
>:D<